25 oktober 2011

Nya möten

I lördags blev det lite bar-hopping i Göteborg,vi var väl på en 8 olika ställen, men favoriten var nog Park Lane...

Igår var jag på nya jobbet och skrev på papper, 23 januari börjar jag... Känns lite skrämmande nu när det är på riktigt. Har ju haft min trygghet här i det jobb och kollegor som man ändå haft i 5,5 år snart, ända sedan man hoppade ur fågelboet. Men men, man ska inte stanna för länge på samma ställe, det är ju genom nya möten som man utvecklas.

Efter mötet med nya chefen så träffade jag Sophie, en härlig tjej jag träffade under en musikvideoinspelning i somras.Vi tog en fika och tog igen allt vi missat sen senast vi sågs sist.
Trodde att jag skulle komma hem till ett stort paket från Asos som jag express beställt - men icke!

Nej, nu ska jag pallra míg iväg till jobbet, inte vaken ännu.
Men det går!
/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar