22 oktober 2011

I Götet

God morgon Göteborg!
Sitter hos en kompis och har precis tagit en sen frukost. Minst sagt...

Blev en lyckad kväll igår med bra musik och sällskap, Göteborgare är minsann riktigt trevliga, men jag lärde mig att man helst ska undvika att nämna det förbjudna ordet (stockholm) ute bland folk. Med andra ord fick man köra på att man var ÖSTGÖTE,så blev domen inte lika hård. Vi var runt på 4 olika ställen och flaxade omkring innan det blev hemgång och sova. :)

En kul grej...
Hade precis sattit mig ner på tåget när jag känner mig iakttagen och vänder mig om och möts av ett par bekanta ögon. Ramma som också är från Linköping, men numera bor överallt och lite till (bland annat gbg och nu sthlm med) i sätet på andra sidan! Kul,då fick man trevligt säsllskap hela vägen ner till Göteborg! Mycket lyckat :)

Tack Christine och Berra för en lyckad kväll!

/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar