28 mars 2011

Skillnad ?

Tjena.
Det här blir precis så svårt som jag hade trott.
Har sovit och duschat sen jag kom hem från jobbet...Är tröttare än tröttast nu och är endast vaken för att inte missa kvällens avsnitt av Big Brother.



Den här dagen...
Att säga JA handlar ju om att säga JA till livet och alla möjligheter man öppnar dörrarna för, det som KAN hända helt enkelt.
Inte för att jag hade några större förhoppningar på att något extra kul skulle hända, eller att jag skulle få chansen att säga JA till något som gjorde livet mer spännande, men inte hade den här dagen något vidare att erbjuda. 



Om man nu får ifrågasätta vad det hade gjort för skillnad i mitt liv att tacka JA till att traska in på någons hotellrum som på en jäkla beställning? Tvekar ju på att det hade lett till ett frieri iaf. Nej, den skillnaden heter ÅNGEST.
Amen komigen? På riktigt. Whuts up with that ? :S *pust*




Nej, snälla låt tisdagen vara lite mer innehållsrik, något galet, så man kan skratta. Det vore något. Man kan ju önska trots allt.
Puss och sov gott.



/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar