28 mars 2011

Fel start på veckan.

Okej. Dagen flög förbi galant utan några problem tills klockan blir halv 17 på jobbet - och telefonen ringer.


Det var det här jag oroade mig för.
Helt plötligt ställdes man inför dagens första utmaning:
- en inbjudan till någons hotellrum.


NEJ.
Det är det här som räknas som ett undantag. Men det var nog ingen större skada skedd där inte bara för att jag sa Nej. Han berättade att det minsann var massa tjejer som ville komma till hans hotellrum!
Att spela i fotbollslandslaget har visst sina fördelar. Kul!

 
Dagens misstag
Öppnade precis ett mail på facebook från någon lustig figur i sjömanskläder som liknade en blond Yosemite Sam från Looney Tunes. Denna herre över 35 bast var helt enkelt tvungen att bjuda ut mig.

Där tänker jag ta ett kryphål!  Han sa inte "får jag bjuda ut dig" utan skrev "Dig ska jag bjuda ut". Så tekniskt sett har han inte ställt en fråga som jag kan säga JA till. Så det så.



Nej, det är trots allt måndag, jag har inte hunnit bli varm i kläderna än. Bättre lycka imorgon, eller ikväll... Smått besviken faktiskt, men men, man ska inte förlita sig på andra.


Inshallah som sagt var.


/Victoria

1 kommentar:

  1. Skicka alla förfrågningar via din moder.
    Inshallah (mammas vilja), som sagt...
    Puss o kram från "straxtutanförlinköping"

    SvaraRadera