14 januari 2011

I can do it.

Ännu en helg är här, även den här helgen ska spenderas hemma i lugn och ro, precis som många kommande.
Mår inte toppen i kroppen idag, men huvudet mår bra - det är det viktigaste :)


Fick en fin kommentar av min närmsta chef idag som värmde.

"Jag tänkte på dig igår, det här måste vara jätte jobbigt för dig.
Men jag tycker att du hanterar det väldigt bra på ett samlat sätt."


Det var ganska trevligt att höra, Sen har jag världens finaste kollegor som stöttar mig.


Igår orkade jag faktiskt åka hem till Mimmi för att umgås och äta middag med henne och hennes  familj. Vi bestämde att jag skulle dit ikväll också eftersom hon åker tillbaka till Grekland imorgon, men jag är inte i skick för det idag tyvärr. Har ingen lust att bli sjuk nu, men det finns ju tid till att vara det nu när det är helg iaf!

Have a great weekend. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar