8 december 2010

Je suis trés fatigue



Oj....Glömmde säga att jag färgat håret. Men det kanske syntes ändå? ;) Det blev inte riktigt som jag tänkte... Meeeeen det får väl gå ett tag nu iaf!

Tuff vecka, mycket saker som händer och ska göras. Har precis kommit hem ifrån stan, där jag suttit modell igen åt Evelina på hennes make up artist utbildning, orkar inte lägga upp några bilder på dagens make up, är alldeles för trött nu. Tidig dag imorgon igen, som följs av sista delen i min mindfulness behandling :/ Önskar man hade kunnat gå varannan vecka iaf. Men på tisdag har jag faktiskt anmält mig till en halvdag i total tystnad! Mindfulness meditationer under tystnad i en halv dag tillsammans med massa andra människor.

Spännande! Hoppas man inte somnar bara när det är de liggande övningarna;) haha

God Natt
Ska kämpa med att få av mig kläderna nu och hoppa ner i sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar