9 december 2010

Over and out

Sista pajen står i ugnen... En sån där äcklig med havregryn - MEN alla andra verkar ju gilla det, så därför gjorde jag en sån  med!
2 olika blåbär/hallon pajer, en vanlig med smuldeg också så klart. En kollega på jobbet fyller år imorgon så då bestlöt vi oss för att bjuda på paj!


Har ont i ryggen efter att ha knådat degen och storstädat sen jag kom hem. Var en lång dag med jobb och mindfulness - som tydligen inte är slut än! Nej det var visst ett tillfälle kvar :) Gjorde massa yoga övningar idag - antagligen därför jag har ont också, lustiga vridningar som tog på min redan pissiga och otränade rygg....

Imorgon kommer Evelina hit på kvällen och vi ska förbereda håret inför fotograferingen på lördag som kommer hålla på från tidig morgon - woho. Det ska bli affro... Nice!

På söndag kör vi sista fotograferingen som kommer vara mer diskret och klassisk. Mmm... Min hy kommer ju inte må så bra efter den här helgen kan vi konstatera haha. Vaknade med röda kinder idag efter att ha gnuggat bort 3 olika make ups igår när jag var modell till Ewe. No make up for me today. Nu måste huden få vila tills det är dags att kriga igen i helgen.

Något liknande - men mer extremt och utsvängande blir det på lördag...
Nej... Nu är jag over and out. God natt.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar