8 december 2010

Elektrisk kaos

Gah... Försöker färgäves beställa en tågbiljett hem till Linköping och Mjölby den 22 dec, men SJs hemsida och beslutat sig för att inte sälja någon biljett till mig. Alltid lika kul när det händer...


Har varit trött senaste dagarna... Tror inte det är en period av narkolepsi, snarare hjärtat som kör slut på kroppen. Har inte velat klaga över det, och så fort jag funderar på om jag ska anförtro det för någon så är det något annat som dyker upp och jag ställer mig själv åt sidan. Speciellt familjen som har haft väldigt mycket fullt upp med sitt eget senaste månaderna.
Nu har det hållit på i ca 2 månader, det hugger, rusar och slår i samma takt som en nybliven trummis.Sånt leder ofta till trötthet. Kanske dags att uppsöka läkaren, igen då. När jag orkar ta tag i det... Efter alla möten med chefen ang min sjukfrånvaro så tar det emot att uppsöka sjukvård, har kämpat så mycket nu för att vara frisk/eller på plats, att det känns nedslående att gå till läkaren, även om det ens är för att skaffa slemlösande.

Den här veckan är det fullt upp. Idag ska jag sitta modell åt Evelina igen, så det blir sent idag med, precis som i måndags. På fredag kommer hon hit för att förbererda håret inför slutfotograferingen som är på lördag och söndag... Så helgen är definitivt planderad.
In i minsta detalj, som Sickan sa.


GOD MORGON OCH ADIOS !
Nu ska jag röra mig till jobbet :)

2 kommentarer:

  1. Hej! Om man ofta är trött, har sömnproblem, hjärtklappning, svettas mycket och blir lätt andfådd och lätt irriterad ( behöver kanske inte ha alla symptom) Kan det vara giftstruma, min sambo fick precis den diagnosen, han är 30 så det är inte åldersrelatreat, han har nu fått tabletter mot hjärtklappning och ska göra en ordentlig utredning för övrig medicinering. En tanke som slog mig att det kan vara värt att kolla upp kanske? Hoppas att du blir bättre snart!!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för tipset! Har tagit prov på sköldkörteln ett par gånger pga att jag haft de symtomen,och de har inte hittat något fel där. Men tack för omtanken! :) God jul!

    SvaraRadera