25 november 2010

superwoman

Im good.

Trots att man jobbat sen 7 imorse har jag fått övernaturlig kraft och orkat storstäda, and Im still going. Rensat garderoben som liknade kontainer från myrorna. KAOS. Vad är vitsen med en walk-in closet när man inte kan "walk-in" i den? Förstod att ingen människa i världen behöver så mycket kläder... Och bestämde mig därför för att kasta! Dags att inse att man inte kommer använda den där rosa kjolen med glitter på som inköptes för X antal år sedan...8-) Ja. Nu är en kasse slängd iaf, mer kommer det blir. Sommarkläderna åkte ner i en annan kasse och ska ner till källaren i väntan på bättre tider.


Är såååå illamående och har varit nonstop sen i lördags nu. Förstår inte varför. Misstänker lite vad det kan vara i samband med hjärtruset jag har och yrseln och huvudvärken som kommer då och då sedan en tid tillbaka. Hmm...  Men hoppas fortfarande på att det inte är så. Det borde inte vara så, men it is what it is.

Ja, nu ska jag hänga tvätten innan jag ska slänga mig i sängen. Något mör i kroppen nu;)
Adios! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar