21 november 2010

Stadium Winter jam

Superförkyld och infekterad i halsen (målar upp en vacker bild för er) Illamående och febrig. Men det stoppar inte mig idag, mår toppen!

Gårdagen.


Hade en riktigt lyckad kväll ute igår när jag trotsade kroppen (bra val). Laddade batterierna hela fredagen och lördagen för att orka gå ut. Det var bra drag på Magenta/White room som hade efterfesten för Stadium Winter Jam som hade hållts på stadion tidigare under lördagen - så det var fullt av nytt folk från hela världen. Snowboardåkare,skidåkare,motorcrossåkare osv... MÖSSFOLK. Japp. Kvällens dresscode var mössa och rutig skjorta.



Jag vet inte vad det berodde på, i wish i did, men under kvällens gång blev jag mer uppvaktad än kungen på hans födelsedag. Hysteriskt kul och förvånande. Alla dem här winter jam snubbarna... Amerikaner,norskar osv... Har nog aldrig varit så uppvaktad förut. För första gången i mitt liv ångrar jag att jag aldrig stått på ett par skidor, uppenbarligen har jag missat nått. Överväger att packa ihop mina grejer och åka till någon skidresort, jag kan ju alltid åka pulka. Mmm... det var trevligt att få vara poppis för en stund. Faktiskt...

Inne på White kom Messiah Hallgren (känd komiker) fram och pratade - efter att jag pinsamt pekat på honom med ca 1 meters avstånd. Att peka är förövrigt mitt favorit brott. Whats the harm? Ingen större skada skedd. Han agerade wingman till sitt sällskap som var sugen på Viktoria B, som tyvärr inte var lika sugen.

En nattbuss senare i sällskap av min promenadkompis Paolo hem till väsby så slocknade jag ensam hemma på soffan, med byxorna nere vid knäna. Kommer inte ihåg om jag var för trött eller mådde för illa, men jag var inte i det bästa skicket iaf vid 5 på morgonen. Kanske ska påpeka att jag var nykter... Men så går det när man går ut fast man är sjuk! Still worth it though. ;)

Längtar till nästa års winter jam...

Nu ska jag klä på mig  och möta upp Paolo för en av våra söndags powerwalks.
Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar