9 november 2010

Tisdagsmys.

Mysfaktorn är på topp.

Nyduschad i myskläder, Lindts mörka choklad med havssalt, en skål med sour cream & chili chips, en kopp med varm oboy. And its on.

Det är dags för tisdagsmys!
Livet känns ganska bra just nu,bättre än på länge. Kan vara för att jag äntligen börjar våga satsa på vad jag vill, jag känner att jag är på gång igen. Lägenhetssökande och allt annat rörande livet... Det händer saker helt enkelt.

 En av sakerna jag vill är att åka till Afghanistan och jobba.- Varför ?
Ja, jag kanske har jag läst för många böcker av Khaled Husseini, eller sett för många romantiserade krigsfilmer från Hollywood. Men allt man gör/ser/hör/upplever leder till dit man går näst...  Om mina ögon fastnat på det här målet så är det för att hjärtat har valt det.



Och just nu känner jag mig mer låst än någonsin här. Jag vill ut i världen och göra en skillnad.
Jag kan inte säga det på ett bättre sätt.


På fredag bär det iväg till Norrköping, härligt!

1 kommentar:

  1. Hej mitt hjärta.

    Jag blir glad när du mår bättre och jag hoppas att du även ska hitta en ny lägenhet. Och allt annat du drömmer om ;)Du är värd det bästa i hela världen!

    Puss och kram från "moster" Caroline <3<3

    SvaraRadera