26 augusti 2010

Regnig torsdag

Mhmm sitter på jobbet en halvtimme innan man börjat jobba, kl 7 på morgonen. BARA för att kunna svara på email och betala räkningar. Wonderful. Virus måste vara det härligaste som finns.
Jag vill ha min dator tillbaka=/


Samtalet från neurologen gick som jag trodde. Ingenting sas mer än att han tyckte det var starkt gjort att sluta upp med medicinen rakt av, och jag är välkommen att höra av mig om det är något.
Hade känts bättre med bevis från ett ryggvätskeprov eller ett nytt sömntest - det var ju därför jag skulle trappa ner på medicinerna som han sa... Men men.

Gillar inte att behöva säga till folk och rätta dem, speciellt inte läkare och frisörer - så där får man ju stå sitt kast.
Någon dag kanske jag lär mig själv att stå upp för mig själv även inför sånna.

Ha en bra regnig torsdag. Jag ska packa när jag kommer hem, beger mig till östergötland på lördag, ska på dop i helgen.


Mer inspirerande och roligt än så är inte livet för tillfället, den här regniga torsdagen, jag är trött, sorry.
/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar