31 augusti 2010

My weekend.


Från min favorit plats i Norrköping...
Ligger och tar det lugnt på en bänk medan jag väntar på M,
vid fiskeboden som är  en central fiskeplats mitt i Norrköping.


Råkade stöta på pappa som körde en av bilarna
på den amerikanska bilträffen i Norrköping.
Här kommer han och ägarna från Lkpg i en
Pontiac bonneville,
samma som jag åkte i på studenten
efter flaket! :)

 


Presenterna till lilla Filippas dop.
I lådan låg det bankpapper !
-  Jag öppnade ett förmånskonto i Filippas namn,
där jag för över 50:- varje månad i ca 15 år var tanken.
Förhoppningsvis finns pengarna där en dag när hon behöver.

I presentpåsen låg det en berlock i form av ett hjärta,
med texten "angel" graverat.

Hela dopet var Filippa på strålande humör, och pratade
muntert med prästen. Fick även turen att hålla lilla fröken
under paketöppningen, hon väger ju inte lika mycket som
barnen på jobbet - så då konkar man gärna lite extra när
man väl får ;)


Tror att jag löst virusproblemet, men jag vågar inte ropa hej än....
haha vi får ge det några dagar!
Sov gott :)

2 kommentarer: