25 augusti 2010

Kärlek och ångest

Ja....Aerostmiths crazy har fått mig att le 2 dagar på väg till jobbet nu, repeat är en underbar liten knapp. Den låten är kärlek, inside and out.

Idag väntar samtal från neurologen på karolinska
- han som friskförklarade mig efter 10 min utan att ha läst min journal. Usch. Smått ångest. Ska bli kul att berätta för honom att jag slutade helt med min medicin efter att ha varit där. Han som planerade att det skulle ta ca 1år...

Undrar om man får göra ryggvätskeprovet nu? Skulle vara skönt att få avsluta det - om det nu är så.


För övrigt har jag virus på datorn hemma - överallt, så just nu överlever jag utan ett tag. Otroligt, men det går! ;)

Have a nice day!
/Victoria

1 kommentar:

  1. jag gjorde ryggvätskeprov för 1½ vecka sedan. Det gör inte så extremt ont som man kan tro. känns väldigt obehagligt bara, men det går väen väldigt snabbt

    SvaraRadera