21 augusti 2010

Now what?

FOKUS!
Var är den? Inte här iaf, inte på boken. Nej... Skrivkramp? Nej... Men jag tror helt enkelt att jag inte orkar gå tillbaka till den tiden och älta allting. Det känns lite som en låt på "repeat".
Jag kanske är lat och dålig på avsluta saker, det erkänner jag. Men nu ser jag ingen lust eller reason att fortsätta på boken. Inte just den iaf. Kanske någonting annat.

Igår
Totalt lyckad utgång med min vapendragare Viktoria B. Det var 100 år sedan vi sågs senast, likaså  stockholms nattliv och alla som rör sig där. En hel sommar. Hade nästan glömt hur kul det kan vara att gå ut ;)



Magenta - som färgen.

Idag
Känner att jag måste göra något. Mycket energi att bränna. Göra något vettigt kanske? Men vad? *pust*
Någonting måste hända. Med andra ord måste jag få någonting att hända... Hmm.
/Victoria

1 kommentar: