8 juli 2010

Resväskan och jag gör östergötland runt

Busy busy busy
Det har varit galet mycket att göra på senaste - på ett bra sätt.
Jag har nog aldrig haft ett så aktivt socialt liv som de senaste veckorna, det har gjort mig gott. Sen kan man ju fundera på om att utgång 5 dagar i veckan är så lämpligt i längden... ;)
Tur att man inte dricker alkohol iaf! Hade garanterat inte pallat det trycket. (Men way to go Mims! I guess ;P)
Boken har jag skrivit på lite mer, det har flytit på ganska bra, men när jag fastnar - så fastnar jag. Blir då otroligt segstartad igen...
Men det går! Önskar att den vore klar redan nu. :)


Me and Mims.
Äppeljuice till mig - En shot till Mimmi.

Semester!
Imorgon börjar min 4 veckor långa semester. Första stopp är norrköping, och sen är det fullbokat. Kommer som vanligt säkert inte hinna med allt och alla, men gör ett tappert försök! Schema:

Fredag: Sara Demir, från Mammas Pojkar
Lördag: Utgång med bästisen Paniz
Söndag: Familjehäng i Kolmården
Måndag: Träffa min kära Elma
Måndag kväll: Mot Mjölby och Mamma och Co.


Resten av nästa vecka freestylar jag mellan Mjölby och Linköping ;) Middag hos mormor är givet, vattnas i munnen redan nu. Nu ska jag fortsätta packa!

Det är en glad Victoria som signar ut...  För första gången på länge känns det att man lever, och livet är ganska härligt.


another crazy night out with mims.

Drive safe :)
Tja!

1 kommentar:

  1. Vi väntar o längtar.
    Ha en toppenhelg, det är du värd!
    Kram o puss/moder

    SvaraRadera