10 juli 2010

Live hos Sara!

Hello!

Sitter hos min Sara Demir i Norrköping just nu. Har haft en underbar dag, med sol och bad! Glass och god mat. Inatt fick vi besök av hennes granne Samuel och Yosef,en gammal bekant till mig när vi satt och ät kvällsmat. Vi satt uppe och pratade och åt ända till kl 2 - då gick mina ögon i kors. Var trött efter en sen resa med swebuss från sthlm. Men trevligt var det!



Idag har vi badat, mötte lite av Saras släkt, bland annat Johans syskon, Johan från Västerås som jag känt i många år nu som råkar vara släkt med Sara. Världen är liten och släkten Demir är stor haha! Träffar honom alldeles för sällan dock! :)

Vi passade på att ta en runda i Zoo affären....
Köpte ett par ben till Ludde och Chucky.


Vill ha! haha


Jag och Saras systerdotter - Amal
Glass i stora lass!
I mitt fall fick jag det lasset i knät...haha
HELA GLASSEN! bara trillade ner...
Karamell trössel över hela benen, mumsigt!


Nu är det dags att fixa till håret lite, nyduschad och redo för utgång med ikväll... :) Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar