13 juli 2010

Måndagsklubben

Hos Mamma
Sitter här nu och ska försöka skriva trots att det står en tjatig femårig brevid och leker 100 onödiga frågor.
Haha men lite härligt är det ändå! Trots allt. Intalar jag mig själv iaf...

Hurra Hurra Hurra
Idag fyller min kära moder år, och det har varit full rulle hela dagen, öppet hus. Lägger upp lite bilder vid något tillfälle senare på alla bebisar som jag äntligen fått träffa - det var på tiden. :) 
Filippa,Stina och Alvin.



Måndagsklubben
I år har måndagsklubben hamnat i Linköping - mycket lyckat! Vi kom iväg sent, och fick stå nästan 1h i kö. Det var white room gånger 3... Men det var värt det. Jätte härlig stämmning, Linköping är verkligen kanon på sommaren. Hettan gjorde att alla samlades utanför klubben i stan på ågatan där alla barer,klubbar,resauranger och fik ligger. Till och med några kompisar från Norrköping hade hittat dit och var helt förbluffade över hur förbaskat lyckat måndagsklubben är.


Jag och systrarna Jalali


Ena dansgolvet


Brudarna från hemmaplan
Jag, Belma,Nina,Pantea och Arta


Jag ser ut som en heffaklump i min oversize klänning brevid
Paniz och hennes karl Jimmy haha
Jag har INTE gått upp 30 kilo!


Sär och Mojje :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar