13 juli 2010

Helgen i Norrköping

Norrköpings Nattliv
På väg hem från Hugo.

I Lördags efter att jag åkt ifrån Sara mötte jag upp Paniz och hennes pojkvän Jimmy och sedan spenderade vi hela kvällen på nattklubben Hugo i Norrköping. En lyckad kväll kort sagt!


På resande fot ;)


Paniz och Jimmy
Jag råkade stöta på min bonus kusin Oskar inne på Hugo!
DET kan man kalla bonus. :)

Familjen i Kolmården
I söndags blev jag och resväskan upphämtad av min biologiska pappa, min lillebror och hans mamma Linda tidigt efter att ha sovit hos Paniz. Vi tog en tur till några vänner till dem som har stuga i Arkösund utanför norrköping. Vi åkte lite båt, fikade och myste lite med deras två siberian Huskey hundar. Vi åkte vidare till Sandviken och åt lite god mat. Brorsan badade så klart... alltid sjövild :)

Ute med båten

På vägen hem stannade vi till i Sjöstugan, en restaurang där de bor i Kolmården, för att hälsa på Paniz som jobbar där. Men istället blev vi kvar och åt där också! På kvällen skulle vi se på film, självklart somnar jag efter 5 minuter... haha Typiskt mig:) Men det var iaf jätte mysigt att få lite tid med familjen, och sova över i deras hus som lillebror tjatat om länge :)

I bilen på väg :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar