21 juni 2010

Videoklipp

Hittade massa klipp på youtube om sömnförlamning och hallucinationer...


SCARY SHIT. Varning!
Men det är det här som händer med mig...

Första klippet får ni ta med en nypa salt - Jag har aldrig upplevt att jag skulle blivit våldtagen av han jag kallar för "lie mannen" som de här människorna verkar påstå är djävulen(!) Very Weird... Visst, det är en återkommande figur i hallucinationerna, men så långt går inte mina hallucinationer som våldtäkt...

Sleep Paralysis Documentary

The Silent Scream

The Science of Sleep Paralysis

Sleep Paralysis With David Hufford

Pallar inte kolla på mer klipp nu, finns massa mer, men de är alldeles för läskiga. Jag bor ensam och sover själv, så jag tänker inte utsätta mig för det! haha Räcker med att det kommer ofrivilligt...

Sov gott ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar