20 juni 2010

Sleep mode

Idag var det mörkt tidigt ute ?
Eller så är det jag som sovit för länge kanske...



Hypnagoga/Hypnopompa Hallucinationer
Och vad är det? Om du undrar det - klicka här.
Och här.
Har verkligen problem med mina hallucinationer nu... Utan amfetaminet så får jag dem titt som tätt, om och om igen. Obehagliga oftast. Så här illa var det absolut inte förut, varken innan eller efter medicinering. Finns ingenting jag kan göra åt det, och jag börjar bli smått rädd för att sova faktiskt. Idag låg jag i sängen och försökte spärra upp mina ögon som var tunga som stenblock när jag vaknade till efter att ha börjat se massa läskiga typer som rörde sig runt i mitt rum. Ja det försöket gick ju inget vidare haha, var alldeles för trött, det var bara att gilla läget och stå ut med läskigheterna så länge det varade.


Övrigt
Trött på utgång. Men likt f*n varje helg låter man sig dras med ut av kompisar. Nej... Nu är det paus bestämmer jag.



God Natt igen
/Törnrosa

1 kommentar: