24 juni 2010

Fly eller inte ?

Här sitter jag med väskan packad och klar... Vet inte hur jag ska göra... Som sagt var, jag vill bort ett tag, vara för mig själv. Hittade en biljett till mitt paradis... Och bokade.

Men allt eftersom klockan tickar blir jag mer övertygad om att avbeställa... Kanske lika bra, spara pengarna till något annat. Känns stressigt att fixa med betalning och biljett och packning . Men det här är nog tom för mycket "sista minuten" för mig. =/ Även om man bor 15 min från arlanda.

Men jag vill  verkligen åka, även om det bara är för 2 dagar. Skulle vara underbart att komma tillbaka till min egna måne, Lugnets Kefalonia. Min egna grekiska ö.



Vad göra?
Kläder, hagienprylar och kamera utrusting och rubbet är packat... Hade planer på att fotografera loss större delen av dagarna...Nej det här var som sagt för mycket sista minuten, för mycket saker som ska hinna göras innan... too bad.

Det här tillfället kommer ju sällan 2 gånger om, långhelg och perfect match.

1 kommentar:

  1. om så mycket talar emot kanske du inte ska åka, eller så letar du anledningar tilla tt inte åka.
    Lite avispå dig som bara kan dra iväg, jag hade inte tvekat.
    ta en upptäcktsfärd i sverige annars ;) forsränning eller ishotel :p kanske ett tält uppe å något fjäll ;)

    SvaraRadera