30 maj 2010

Någon som vill åka båt?

Men inte i skärgården !
Tror att illamåendet och yrseln är en biverkning av min nya medicin faktiskt. Tabletterna tog slut för 4 dagar sedan och precis som när man börjar så reagerar väl kroppen när man slutar. Det är iaf vad jag tycker verkar logiskt istället för att jag skulle vara sjuk. Skulle fått ny medicin i onsdags, men fick brev hem av läkaren som hade bokat om tiden till onsdagen som kommer istället. Hon tänkte nog inte på att jag bara fick 20 tabletter...

Aja, yrseln är inget kul nu, är faktiskt på gränsen till att inte kunna hålla balansen. Jätte obehagligt att blunda, även liggandes, känns som att jag är på en båt. I morse var det hela havet stormar och jag grep tag i sängen för att hålla mig i när jag låg ner och skulle försöka somna. Se där, behöver inte åka till någon skärgård för att åka båt minsann! Haha :)




Filmninspelningen ikväll
Jag väljer att hoppa över filminspelning ikväll, pratade precis med den jätte trevliga killen som ringde tidigare i veckan, Max. Han var riktigt gullig och förstående. Jag är för yr helt enkelt. Smått scary, men jag väljer att bli irriterad, mycket bättre än orolig och upprörd. Hoppas på att det går över med lite vila. Synd på inspelningen, sånna inspelningar brukar vara riktigt roliga, och man brukar träffa på sköna människor, har fått en del vänner på det viset till och med. Men men... Det var synd helt enkelt, men det går fler tåg, men idag åker jag båt.



Ha en bra dag alla omtänksamma.
Peace !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar