31 maj 2010

Chuck Bass på stureplan.

Vad man gör innan man går och lägger sig påverkar UPPENBARLIGEN vad man drömmer om.

Har drömt en lustig dröm inatt...
Drömde om "januari pojken" som Paniz kallar honom, för att hon ska veta vem det är eftersom vi lever våra liv på olika håll i landet med olika vänner numera. haha Istället för ett namn, håller hon koll på bakgrundshistorien om "januari pojken", som jag träffade - i januari. Jag vet - inga kommentarer.


Jag skulle flyga till Thailand - ingen tillfällighet var det resemålet heller. Men innan det skulle jag på middag med januari pojken och hans vänner, speciellt en vän. Hans bästa vän. Som sedan en tid tillbaka har börjat lägga fram "opassande" förslag när vi setts ute, på det sättet bara stureplanskillar kan göra. Vilket låter ungefär "Hej, vill du ha sovsällskap?". Oförskämd? Ja, men man kan inte klandra honom. Det är uppenbarligen en line som fungerat förut, många gånger, kombinerat med hans Chuck Bass utseende. Den här herren ÄR Chuck Bass in person, both inside and out.



Jag kan väl vara snäll och säga att han inte visste vem jag var - första gången - men det hindrade ju honom inte från att fortsätta när han väl fick reda på att jag träffat hans kompis ett x antal år.

Och sen en tredje... Gentlemannen, vad gjorde han med i drömmen med de andra? Han bar mig på ryggen på arlanda - Okej jag förstår den delen...haha faktiskt! Men kan inte berätta varför...


Middag ala stureplan style.
Blev iaf bjuden på middag av dessa och två till snubbar, kommer inte ihåg vilka - Någon blond Johan (?) eller liknande, bland annat. Trevlig var middagen iaf.
Innan det gick jag själv i drömmen på en tågräls mitt i natten genom ett öde Stockholm, när jag mötte januari pojken, som höll mig sällskap - i väntan på något, kommer inte ihåg vad. (men i verkligen var det ju ingenting jag upplysa om. haha)

Drömmens betydelse.
Vi träffades när jag var nyinflyttad i stockholm, som symboliseras av att den typiska tågrälsen. Jag gick själv mitt i natten - haha miss indepentendent, det var en tuff och ensam tid när han kom in i bilden. Numera kan vi knappt hälsa som vänner när vi ses. Svartsjuk flickvän - av goda skäl då även denna herre har haft sin Chuck Bass period.

Chuck Bass himself, som höll i trådarna,var trevlig och flörtig, och tog notan på middagen. Ja det måste stå för "uppvaktningen" - vad annars? Vill du ha sovsällskap? Ja tjena. Synd att slösa utseende på att vara slampa. Antar att det är det också, att man kanske hade hoppats på att vissa skulle "step it up". Manliga slampor...We love to hate them - eller tvärtom ? 

Gentlemannen, står precis för det han är - pålitlig och trogen. Omtänksam. Vem annars bär någon på ryggen genom arlandas terminaler? haha Jag skulle ju checka in till mitt flyg i Thailand. Det slutade med att de 3 vinkade av mig vid arlanda, sen gick dem.
Den delen behöver jag inte analysera, det är alldeles för tydligt.


Nej.
En sak är säker - ALDRIG mer facebook innan läggdags.

Chuck Bass. Han är het han.
Farligt het.

2 kommentarer:

  1. Jag tappade all förmåga att läsa när jag såg bilderna. Tack, du gjorde min måndag! ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha Härligt att höra! Det är bara att spana på! ;)

    SvaraRadera