30 maj 2010

Solen lyser idag.


Mår som man förtjänar ibland.
Lyckades vakna till igår och bestämde mig för att jag behövde komma ut och göra någonting, vaknade till med lite medicin och bestämde en utgång med andra Viktoria.

Kvällen blev alldeles lyckad, började med en jordgubbs slusher (krossad smaksatt is) på Fridays och sedan iväg till ett fullproppat Ambassadeur - som hade djungeltema. Och djungel var det - tropisk hetta! Svetten rann bara man gick in. Kan det vara sommaren som ger sig till känna?

Träffade också Oscar - Min nyfunna plastkusin som annars studerar i London. Första gången vi träffas efter att ha fått reda på vårat släktskap, för ca 2 månader sen. Oscar är min mormors mans barnbarn. Min mormors man Hasse har inte haft kontakt med sin dotter, Oscars mamma, på ca 30 år. Lite såpopera av det hela ;) Men det var riktigt kul! =) Har ju inte så stor släkt...
Kvällen avslutades som vanligt med White room...
Viktoria B testar hur vig jag är, eller inte. haha


Glad och nöjd över kvällen. Behövde få tankarna på något annat. Imorgon ska jag försöka vara lite handlingskraftig och ringa runt massa samtal till diverse läkare... 


- Idag önskar jag att jag hade en bärbar dator så att jag kunde gå ut och skriva på min bok, för inne ska man inte sitta en sån här fin dag. Och det är väl första gången jag har ett bra argument till varför jag skulle ha nytta av en bärbar dator...

Dags att investera i en kanske ?


1 kommentar:

  1. Härligt att komma ut då o då och släppa alla bekymmer man har för ett tag, det är ju så man samlar kraft. du är en otroligt stark tjej, kikar in här då och då sedan du var med i mammas pojkar. Du är grym på att skriva, och har ju en del att berätta oxå ;) du borde verkligen ge ut en bok, isåfall kommer iallafall jag att köpa den! Kämpa på tjejen, jag tror på dig!

    SvaraRadera