20 maj 2010

Magkatarr

Fortsätter bara. Kan vara pga den jag tappat ALL aptit kanske? Jag äter varken frukost eller kvällsmat längre. Det jag äter är i stort sett bara lunchen kl 11 på jobbet. Och det är inga stora mängder direkt. Tappar inte vikt iaf, så det är ju bra. Men inget kul, mat måste man ju äta. Frukost har alltid varit bästa måltiden på dagen dessutom, det är det första jag gör när jag kliver ur sängen annars. Jag brukade vara vrålhungrig vid det laget.

Nu får jag kämpa för att tugga maten, som bara klumpar sig i halsen. Jag sitter och påminner mig själv om att jag måste fortsätta äta lite till hela tiden - tills jag blir alldeles less.
Förstår inte varför jag har magkatarr, jag är inte alls stressad som förut. Jag dricker inte alkohol, röker, snusar eller något annat som kan bidra... Aahh har inte tid med magkatarr! |`_´|

Illamåendet som plågade mig under flera veckor för en tid sen kom väl antagligen ifån magkatarren kanske då? Jag väljer att göra den slutledningen. En snäll kollega ska ta med losec mups som jag ska få prova imorgon, kanske mår lite bättre av det! Annars får man väl fråga le docteur.


Jag är slut för den här dagen iaf. Så slut. Speciellt efter min och Sias långpromenad runt djurgården och sthlm city igår kväll. Gick lite mer än 2 h. Det känns faktiskt i benen idag haha! Jag som trodde jag hade starka ben! ;)

God natt i förväg gott folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar