20 maj 2010

Sex i tv ?

Fick ett mail där det stod att de hade försökt få tag i mig från Mastiff Television ang. en tv produktion. Jag hade inte en aning om vad det gällde...

Sedan kom telefonsamtalet.

Paradise Hotel hösten 2010 ? Kort sagt.
Jag blev lite paff och bad att få återkomma. Beslöt mig för att tacka nej. Det visste jag direkt egentligen men man ska aldrig ta förhastade beslut som man kanske kommer ångra. Igår ringde en annan person från Mastiff igen och frågade om jag verkligen inte var intresserad. Jag förklarade varför jag sa nej, och hon tackade ändå, och undrade om hon fick spara mig i deras bank till eventuellt andra kommande produktioner.


Men inget Paradise Hotel för mig. Det räcker med att bli inlåst och isolerad med intriger och bråk en gång i livet tack. (Marbella - Mammas Pojkar, locked up i 1 månad.)


Nej, jag planerar inte att sno titeln som sveriges dokusåpadrottning av Meral Tasbas. Oroa er inte. Jag har inga planer på ett ge någon en lapdance, ha sex eller strippa i tv. Nej... Men jag tittar gärna!

;) haha Nej, ha en bra dag !
Ciao 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar