21 maj 2010

sleepless in the sun!

Hade planerat att lägga mig ute i solen nu efter jobbet eftersom jag slutar tidigt idag, meeen en viss person vaknade vid klockan 2 inatt och somnade inte om förrens vid 5.30, skit bra när man ska upp klockan 6 och börjar jobba vid klockan 7!
Låg i sängen och åt kex och drack mjölk till filmerna som gick på tv istället. Dysfunktionell kropp som inte ville sova, tror det beror på medicinerna.

Gick upp 10 min innan jag skulle gå för att få sova 20 min extra. Men vaken vet jag inte om jag var. Tyckte att det kändes lite obekant när jag stod lutad över toaletten och borstade tänderna och spottade ner i toalettstolen...
Sen när började jag borsta tänderna vid toaletten? haha

Älskar att gå till jobbet nu på morgonen när det är så fint väder. Mycket nyttigt med en halvtimmes promenad för mig som blivit så förbaskad slapp i musklerna - jag måste träna upp mina ben! Fy, de har alltid varit i bra trimm förut, men nu börjar åldern ta ut sin rätt! ;) Inte ok för någon som älskar sina jeans shorts mer än allt:/


Så nu är jag trött! Ni andra får passa på att sola idag och äta glass, men jag själv lägger mig i sängen och sätter mobilen på ljudlöst. Ikväll kanske det blir lite fotograferande, fick lite idéer på väg hem från jobbet. Vi får se om jag orkar... :)

 Have a nice day!
Pussar och Piggelin

2 kommentarer:

  1. Bedårande vacker mrs. Wiklund! Hör gärna av dig. /Niclas

    SvaraRadera
  2. Ragazza, såg att du "svarat".. Fräscht. Jo, du får gärna höra av dig personligen. Skicka ett mail vettja så svarar jag å skickar med ngn bild om du vill det. Ciao! /NiclasJohansson801@Hotmail.Com

    SvaraRadera