18 april 2010

Underbara söndag med nära och kära.

Har bjudit Naris och Emina på "lunch" här idag, min pastasallad kom väl in handy ändå ;) Fick också veta att dem firar sin 1års dag idag!


Nu ska jag ge mig av till familj F och äta lite plättar!
Saknar Lilla S som varit sjuk ett par dagar nu. Hon tog även sina första steg på dagis med mig tidigare i veckan, och framstegen bara fortsätter... Det är ett band man knyter som är svårt att beskriva, det är ovärdeligt.

Det gömmer sig en otrolig person i den där lilla människan som inte än kan tala. Men vi väntar. Den som väntar på något gott...


Lilla trollet försöker ställa sig upp på egen hand.
Envis.


Återkommer senare ikväll.
Kram

1 kommentar:

  1. Undrar om det där med att va envis smittar? För då vet jag varifrån Lilla S fått det.
    Kramar

    SvaraRadera