17 april 2010

Ingen lust : )

Lite seg. Nyvaken sisådär. Det är svart ute nu. Regnet droppar på fönsterbrädan och då och då hörs blåsten som tar i ordentligen där ute.

Dagen har sprungit förbi i rask takt. Men har hunnit gå och handla och "lagat" massa mat, fortsätter att äta pasta och tonfisk sallad ett par dagar framöver. Jag har en vana att göra så... Äta samma sak flera dagar i sträck, dont know why! haha Gott är det iaf ! :) 


Besök hemifrån
Om några timmar kommer av av närmsta vänner från Linköping hit, Naris. Han är på bio med sin flickvän just nu. Vanligtvis brukar de möta upp mig ute någonstans och hämta nyckeln när han ska sova över, men ikväll är jag alldeles för trött för att gå ut, och jag känner inte för det heller.

Gårdagen satte sina spår. TOMT ute och jag förblev otaggad på Ambassadeur. Tog nattbussen hem vid 3.10 efter en kortis på White room där jag lämnade en övertaggad Mimmi i liknande sällskap.


Jag krossade precis hjärtat på en fortfarande övertaggad Mimmi när jag gav beskedet om att jag stannar i soffan ikväll. SORRY RARING - NÄSTA HELG! 



Soffan. <3


Nu är det sängläge i väntan på att Naris hör av sig och vill bli insläppt i porten !


Ps. Är fortfarande bedövad på höger sida av bakhuvudet/hårbotten efter att ha somnat på kanten av sänggaveln inatt... (haha) Vaknade upp efter en tid med ett fint märke! Borde inte det ha gått över nu ? Till och med toppen på örat är bedövat? Mycket mysko. Kan man ha kommit åt någon nerv? haha mycket underligt ska man stöta på!


God Natt =)

1 kommentar:

  1. Hälsa Naris, kör försiktigt hem.
    Även en soffa kan va godkänt en lördagkväll. Fråga Måns.
    Massor av kramar
    mamma muu

    SvaraRadera