8 april 2010

mornie utúlië

Nu mår jag illa.
Jag är yr.
Svimfärdig.
Jag kallsvettas.
Känner mig avdomnad med hörseln i mellanåt.
Hjärtat slår fortfarande fort och kraftigt och det hugger.

Gick inte till jobbet, mådde alldeles för "pissigt" för det. Och trött. Väldigt trött. Nu med. Tänkte gå till personalmötet. Men nu när klockan ringde för att väcka mig, vaknade jag upp och kände allt ovanför.

Jag är jätte yr. Känns inte bra alls.



Vi har alla vårt öde att följa, men det blir även vad vi gör det till. Att acceptera livets bana kan vara svårt. Det är svårt. Jag vet. Fastna inte för länge i mörkret, glöm aldrig att gå framåt. Jag tror på att det finns en tid och plats för allting. Allt sker i sin tid och ordning. Skynda inte, men ta vara på tiden du har.


Enya - May it be
May it be an evening star
Shines down upon you
May it be when darkness falls
Your heart will be true
You walk a lonely road
Oh How far you are from home




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar