12 april 2010

Måndag morgon

Somnade strax innan 5 imorse...
Hade väl för mycket att tänka på. Pigg. Distraherad av mina egna hjärtslag och värken av min visdomstand kan ha haft ett finger med i spelet. Så nu är jag gaaaanska trött. Ögonen svider iaf!

Idag ska jag träffa psykoterapeuten/sjukgymnasten igen, för andra gången. Har hänt ganska mycket på de här 2 veckorna nu men ev ska vi gå igenom några utdragna blogginlägg, och se vad som händer i mitt huvud när jag "mår som jag mår".  Eftersom det ofta är ett sätt att hantera situationer på för mig - skriva av mig om dem, och titta på hur jag skriver av mig också...

Även om jag skriver allting här, nästan iaf, så är det en annan sak att sitta med någon och läsa allting. Just att jag skriver saker här i bloggen är en slags sköld, här kan jag skriva av mig och sen är det klart. Men berättar man för någon måste man förklara, ta reaktionerna, släppa någon inpå på ett helt annat sätt.

Här kan jag iaf säga  "Hit, men inte längre".


Dags att röra på sig.
Have a nice day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar