11 april 2010

Tequila igår. Glass idag.

Det blev en löparrunda igår efter att jag sagt hej då till Mimmi. Efter det blev det en otroligt god frukost/lunch i sängen. Grillad kyckling och potatissallad, färska frallor och tropisk juice. (Sprang förbi affären på väg hemåt;) )

Kvällens utgång
En kort utgång var planerad med Viktoria B, innan det åkte jag in till söder för att träffa på Esed som jag inte sett på 2 år och hans kompis Alex - som tyckte det var på tiden :) Hängde en kortis med dem och deras kompis Justin innan det var dags att möta Vickan.

Magenta var på listan, så det vara raka vägen dit kl 1, och raka vägen till baren. 2 shot och 10 minuter senare var jag ovanligt "förfriskad". Tequilan gör sitt... Men kul var det!


The End
Det roliga slutade dock alldeles för tidigt, och redan 2.10 satt jag på nattbussen hem! Kändes inte OK. Jag var helt enkelt alldeles för glad,förfriskad och snygg för att sluta kvällen där. Ja faktiskt ! haha det var så jag resonerade iaf när jag satt där och pratade för mig själv på nattbussen.

Nu ska jag in till stan, tar med mig kameran, kanske hittar något fint att plåta. Ska ta en glass och promenera lite förbi stan och djurgårn i solen innan jag ska hem till den fd politikern/nya popstjärnan Martin senare.


Ciao :)

1 kommentar: