14 april 2010

Livet är som en karusell

En ny design.
Lite mer clean. Även om jag älskar fruktiga, fräscha och glada färger. Var aldrig riktigt nöjd med den förra... Den här är dock inte klar riktigt än, text ska ju till på bilden så klart.


Idag lyser solen lite mer
Även om jag fortfarande tror att kroppen är på väg att ge upp, så är jag inte lika nere idag. Men det är så det fungerar, livet är som en karusell. Det går runt runt, upp och ner. Ibland spyr man, ibland pirrar det i magen, ibland skriker man, ibland skrattar man. Och ibland får man vänta på sin tur i kön för att åka sin favorit...


Hade ett väldigt bra samtal igår kväll med min Anna. Tack <3
Om Anna
Precis som när man var liten så känns Anna fortfarande som en slags flykt från verkligheten till ljusare platser. Anna ÄR semester... Hoppas vi ses snart.


V som har ett hjärta av guld och ev. en telepatisk förmåga, hörde av sig och verkade veta precis vad jag behövde. Ännu en gång fanns han där på precis rätt sätt. Tack, du är guld.

1 kommentar:

  1. Tack Anna för alla år du funnits där! Ofattbart värdefullt att få höra att du än idag finns där för Victoria.
    Miljoner kramar/Chicki

    SvaraRadera