15 april 2010

This is how i roll !

Miljövänligt baby.

Äntligen!
Fint väder, gruset är borta. Dags att åka till jobbet - ÅKA.
Ja, när man inte har körtkort, och cykeln är trasig eller är utan slkort för tillfället så får man ta vad man har! Gå orkade jag inte.

Ja och sen att jag tycker det är grymt kul att åka inlines och gjort det ett par år från och till bidrar till anledningen att jag drog fram rullgrillorna ur garderoben imorse! Som jag har väntat på det. Ni skulle sett barnens miner när jag kom rullandes medans alla var ute på gården och lekte. haha

Att åka på parkettgolv är halt...


Haha dagens bild !

Snapshot i full fart på väg neråt...
Haha så underbart, kolla luggen bara...
Galet härligt, vilket ös!


Se upp i backen !


En av flera backar på vägen till jobbet som vanligtvis tar ca 30 min - men tog istället bara 10 -15 min idag, fick lite problem med grus dock på en del stället - lite surt! Men gick oväntat bra ändå!



Övrigt idag:
Har hållit föredrag om vårat projektarbete på förskolan inför hela företaget på personalmötet efter jobbet.
 Börjar kännas som rutin nu...Men det var kul! :)


Nu ska jag äta min pasta och tonfisksallad wrap med dressing och tortillabröd.


Shululu.
Idag känner jag mig bra.
Måste ge Viktor som var här igår lite credit för det. I owe you !


PUSS


1 kommentar:

  1. Till Viktor som peppar upp min tös när hon så väl behöver det. Tack!

    SvaraRadera