22 april 2010

Grått och kallt

Hemkommen från jobbet. Stannade kvar och letade efter inspiration till en stimulerande utemiljö, taktila saker främst. Ska rusta upp gården nästa vecka nämligen. Några tips ?

Tanken är att vi ska spika/fästa olika saker på ett av våra staket ute på gården. Bland annat små hjul i olika storlekar som man kan snurra på, en kulram... Men sen är det idétorka just nu. Helst ska det ju inte kosta något heller. Gärna saker som låter också. Tips är väldigt välkomna iaf...!


Övrigt.
Har fet migrän. Fy f-n. Det gör så ont! Illa mår man också. Har ingen medicin hemma nu heller. Hoppas på att 2 alvedon hjälper istället. Tidigt sänggående.

Ska faktiskt försöka ta tag i slingorna nu ikväll också, om orken räcker : )

Vädret fortsätter att vara grått och kallt, blött är det också. Om kvällarna ligger jag med dubbla filtar på mig och är på gränsen till att börja gå med vantar inomhus. Pissväder och pisslägenhet som inte kan hålla någon värme.


Sorry att jag inte är mer fun än så här nu.

Adios.

3 kommentarer:

  1. Stuprör som man kan göra en bollbana av.

    SvaraRadera
  2. hej victoria jag måste säga att du e den vackraste jag sett sen mammas pojkar jag skulle gärna hjälpa dig och snickra mvh tomas ring om du blir intresserad 0736003700

    SvaraRadera
  3. Snickare är väldans bra att ha. Vacker, hm, måste va ett arv.
    Kramkram/mamma muu

    SvaraRadera