21 april 2010

Ny vårkärlek !

ADIDAS
Jag har alltid ogillat Adidas. Antagligen pga av de fula träningsoverallerna som alla hade under 90-talet när man växte upp. Säkert också just för att ALLA gillade adidas - Jag vill alltid vara själv om "mitt".  Inte tyckte jag att sportkläder var något vidare snyggt heller...  Men efter att ha sett Adidas nya reklam på MTV häromdagen fick jag hjärtslag - av det goda slaget. DAMN !


GUD NÅDE VILKA FINA SKOR
De har kommit ur med världens mest färgladaste och mest intressanta kollektion ever. Vi pratar om paljetter, neon, satin, denim, mönster och glitter. FASHION! Så jag hade inget annat val - jag var tvungen att ha ett par. Men jag tog 2. "Vissa" hade 500kr i rabatt nämligen - cha ching !

Låt mig presentera mina första adidas skor ever :
 
Blev inga rosa som jag hade velat ha, hade grymt svårt att välja bland de olika färgerna och mönstren. Att det blev de här två var just för att de är ganska basic...Kommer kunna använda de till mycket. Men jag är fortfarande inte säker på att jag gjorde rätt val. Ville ju ha ett par vita också...Och något med mer färg. Hmm...


Andra Favoriter som stod på listan



Så söta med hjärtan på ! Det paret ska jag önska mig i present av Molgan, min imaginary boyfriend. De med paljetter är ju perfekta på väg hem från krogen när man byter till bekvämare skor - behöver inte vara mindre fin för det ;)


Nae. Avslutar med att säga FÖRLÅT, Adidas, jag har underskattat dig. MY LOSS !


God Natt !

3 kommentarer:

  1. På min önskelista står dom svarta med paljetter st.34. Men oxå att få hänga med till Grodan, W R, Magenta mm mm. Då skulle jag slå ADIDAS-sulorna i taket så paljettera glittrade.
    Pusspuss/I wish

    SvaraRadera
  2. Akta dig för B B bara.
    Du vet, barndomens läxa.

    SvaraRadera
  3. Åhh vilka härliga skor!! vart har du hittat alla dessa?? Tack för en härlig blogg btw :)

    SvaraRadera