24 mars 2010

Stressen !

Det är inte min dag idag...

stress  stress  stress !

Mycket på jobbet den här veckan, hela veckan. Och vi är bara på onsdag... Jag har totalt misslyckats med att hålla mig lugn, och stressfri senaste tiden - det märks nu. Kort temperament, inget tålamod, magkatarr som gör så in i helvete ont - aldrig haft värre faktiskt. Så jag får sikta in mig på att ladda om under helgen.

Idag jobbade vi som djur, Maggan och jag. De på andra sidan hade ingen picknick heller. Men visst lyckas vi dra lasset ändå... Men på vems bekostnad ?

Imorgon är det likadant... 2 man på 13-16 barn.
Har någon sett mitt inre lugn ?
Hittelön ges till den som hittar det innan torsdag kl 9.


Lite hjälp ska jag iaf få på måndag. Då har jag fått tid hos en sjukgymnast/psykoterapeut. Hon ska väl ingå i det här teamet som ska göra en utredning på mig antar jag. Tror att vi ska prata om andningstekniker och avslappningsövningar också kanske? Hoppas hon jobbar med mindfulness, vore kul. Men först ska vi gå genom allt innan vi vet vad jag kan ha hjälp av. 


Provfilma för reklamfilm åt Telia ?
Nyss ringde dem från en bolag och ville att jag skulle komma på provfilmning för en ny reklamfilm åt Telia. Inspelning i Prag och 30.000 på faktura i lön. Ja tack sa spargrisen.
MEN självklart är det casting imorgon under dagen - helt kört för mig som jobbar med andra ord, speciellt nu när vi är kort om folk. Men om de inte hittade vad de sökte imorgon skulle de höra av sig så kanske man får en chans på fredag om det går...

Kul att man blir påtänkt iaf ! Gjorde genast dagen lite bättre!
För i slutändan är det inte pengarna som lockar...


Dags att fräscha till sig, det är onsdag. Min tidiga dag.
Tänker inte sitta hemma :)



  


1 kommentar:

  1. Du är ju kändis! Klart dom ringer, det är ju så det funkar.
    Vad säger din PR-agent då? Du har samma som Jackie i Paradise hotel va? Då kan det ju inte bli fel, du är säker på att det inte var ngn porrfilm du skulle vara med i? =)
    //Mr Cheap

    SvaraRadera