23 mars 2010

bara för att jag "måste" skriva något.

and I feel goood....dananana

Ja hyffsat faktiskt! Fysiskt, njaaa. Men psykiskt/mentalt, vad man nu ska kalla det (den viktiga delen iaf) Kanske är på väg uppåt igen, redan?  Är det min "sociala lista" som gjort sitt? Eller är det bara jag? Mja, vem vet...

Jag är igång igen och spanar lägenheter, OCH faktiskt lite extrajobb-igen. Mmm... Jag vill verkligen få vissa saker gjorda, och med de målen som jag har - krävs det en fet spargris. Bara jag fixar att må bra så skulle jag nog orka med ett helgjobb, eller kvällsjobb nägra dagar i veckan. Jag skulle kunna stå ut med det iaf i några månader... 


Nytt: Diagnos okänd är löst.
Känns för jäkla grymt nu. Just nu iaf.
Orkar inte babbla om vad det är för sjukdom nu, tar det en annan dag när jag har tid att försöka förklara ordentligt. Its mucho. Men nu vill jag ta en paus från allt sånt!

Har paus ifrån mycket saker nuförtiden...

Nej. Vägrar skriva mer nu.
Ingen som helst lust, ingen inspiration. Så tråkigt att läsa dessutom. Nej jag vägrar. Usch va beight.
Men mitt tunga sinne försvann nog även kreativiteten!

Nej usch vad less jag blir på bloggen. Känns inte ens som att det är jag som skriver längre, inte min stil. Har ingen lust att sätta min signatur på det här. FY vad hemskt tråkigt. Skriva för skrivandets skull är inte min sak. Måste vilja, måste känna...  Haha sitter och blir grymt irriterad just nu och har bara lust o radera allt.
Humörssvängningar ?

Aja.
Grattis Obama, you rock - för övrigt.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar