11 mars 2010

Shutter Island !

Precis hemkommen från en bio med Viktoria,
och med mig hem har jag även - Viktoria.


Shutter Island - RYSARE.

Och det är anledningen till att fröken Björnsdotter hängde på hem,
"Vickan jag vill fan inte sova själv, sjuk jävla film!"


Haha instämmer, sjukt läskig. Men grymt bra.
Jag lyckades faktiskt somna under filmens gång, men bara några sekunder tror jag innan Viktoria väckte mig som tur var.

Blev tipsad om Shutter Island idag när jag hade en trevlig fika med Ramin, han från "telekiosken" i centrum...


På tal om Ramin, så mötte vi Rami på bion, han och Jackie hade också sett psychofilmen, de verkade dock inte lika uppskakade som vi haha.


Diagnos okänd kan vara löst!
Dagen annars har varit positiv med läkarbesöket. Jävla grym läkare, han googlade även han! "Man måste uppdatera sig"


Han tror jag har en speciell sjukdom,mycket ovanlig - ni har aldrig hört talas om den. Jag kanske samlar på sånna? haha Men jag har lämnat blodprov, så snart vet vi om det kan vara så att det är DEN jag har, eller om vi får leta vidare.

Spännande;)


Tar det imorgon. Nu måste jag sova, jobb imorgon!


God Natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar