11 mars 2010

Rosa torsdag

Lämnade precis en sovande snygging på min soffa för att åka till jobbet.

Mycket fniss och prat, mest om killar, igår i sängen innan vi väl somnade - alldeles för sent. Men vad gör det när det är mysigt? Det är ju ändå inte allt för ofta jag drar hem en sån snygging till sängen!


Idag är en vanlig dag, känns bra! Ja idag är en rosa dag tror jag minsann. Ävan fast jag har lila på mig. MENTALT iaf. Det är allt som betyder något!


Jag verkligen längtar efter resultatet på blodprovet. haha hur sjukt det än må låta... Jag tycker det är jätte spännande! Jag har ju för guds skull träffat någon som vet mer än mig, och sånt gillar jag. 
OM jag nu skulle ha den här ovanliga sjukdomen, betyder det att jag är en av ca 100 i sverige som fått diagnos... Det är fan mer ovanligt än min narkolepsi!

Nu kan läsa om den här:
ovanligadiagnoser/hereditärt angioodem

Ha en underbar dag!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar