12 mars 2010

Kalsongmannen försöker ta sig in!

DRAMA.

Mitt i klädkriget knackar det på dörren. Eftersom jag aldrig får några spontana besök av vänner häromkring så är det är 3 möjliga alternativ som kan stå utanför dörren:

1. Radiotjänsten
2. Försäljare
3. Kvartersvärden


Jag springer och stänger av tv:n. Ifall... (INGEN ÄR PERFEKT!)
Tittar ut genom nyckelhålet...

Där står en
FULL TJOCK TATUERAD MAN I KALSONGER
med en kudde i handen ?!


Av allt ovan, så är kudden det jag reagerar på.
Ja mycket har man sett i sina dagar...


Han börjar banka vilt på dörren, hårt. Vet att jag är där inne...
Drar och sliter i handtaget... När man gör det så öppnas dörren mer än vad den borde... Min dörr går inte att hålla stängd utan att låsa den, och även då så glappar den. (snacka om att göra reklam till alla inbrottstjuvar)


Jag ringer till polisen, och tänker att jag låser in mig i badrummet om han nu skulle lyckas ta sig in. Tar ett tag tills polisen kommer - självklart har han precis gått då och polisen hittar inga spår efter honom.


Jag har precis ringt igen...Hör hur han bankar på någon grannes dörr någonstans i trappen.

Våga gå ut ?
Nja... Med hårspray och tändarekanske.


Varför kommer alla alkisar till min dörr ?
Det här är andra gången något sånt här händer.
Står det FREE BAR på min ytterdörr ?


Ja vi har det inte tråkigt iaf här på hasselgatan i upplands väsby.

2 kommentarer:

  1. Jäkla fyll-typer. Vilken chock, värsta tjock-gubbe me kudde. Hade säkert blivit utstängd av trötta tanten. Montera in en boxnäve i dörren.

    SvaraRadera
  2. Undrar? Hur är det att va synskadad o gå på halkiga vägar? Hur tänker man där som litet barn? Har fullt upp själv att inte halka o är seende.
    Bara undrar

    SvaraRadera