19 februari 2010

Profil

Har precis skrivit  "om mig"  på min profil här i bloggen.
Har inte orkat engagerat mig i det förut. Men nu är det gjort.
Som vanligt har jag svårt att fatta mig kort.... Men jag tycker att jag lyckats pricka mig själv ganska bra ?




INSIDE OF ME
"Om en ung kvinna från Linköping som försöker hitta vägen fram i Stockholms storstadsmyller och finna en balans mellan välmående och framgång. Med viss insikt, självdistans, skratt, tårar,galenskap och ganska mycket ironi beskrivs vardagen som inte alltid är helt lätt. Sjukdomarna som jag lider av kommer på köpet med bloggen, både de vanliga och ovanliga. På vardagarna jobbar jag på en förskola sedan snart 4 år tillbaka. Precis som mina sjukdomar så kommer ni även kunna läsa om allt "intressant" som händer där, såsom senaste smittan som går eller obligatoriskt luciafirande.
När jag inte jobbar eller är sjuk så händer det att jag deltar i en och annan pinsamt misslyckad dokusåpa, typ som "Mammas Pojkar".

Antar att det gör mig till D-kändis? Eller något sånt.
Ja,inte får man gå före i McDonalds kön för det inte.


Sååå,välkommen till mitt spännande liv.
Mycket roligare än så här blir det inte!
Som Kjell Bergqvist sa.




/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar