18 februari 2010

Independent woman på nya äventyr.

Det är INTE jag som smutsat ner vattnet !

På riktigt!
Jag är faktiskt ganska ren trots vad jag sagt här...

(Det är nu man ska passa på att lägga in en annons om
"lägenhet sökes" och glida på folks medkänsla.
)


Ja så här ser det ut när jag ska duscha sedan ett par veckor tillbaka.
Lockande?
Vem vill inte krypa ner i ett bad och tända några ljus?


Att vattnet ser ut som det gör är för att jag samtidigt kör en mörk
tvättmaskin, och allt vatten åker ut i badkaret då.
Men jag kan förstås inte påstå att det är någon större skillnad
på färgen vare sig jag tvättar eller inte...
8-)

Och jag duschar faktiskt.
Borde tagit bildbevis på det efter mitt uttalande i förra inlägget...
Jag sitter på den behändiga lilla duschbrädan som ni ser på bilden,
upp med fötterna - så kommer inte kloakvattnet åt mig!


Jag förstår dock om folk man vanligtvis brukar krama när man
ses ute på krogen vill hålla på "2 meters regeln" i helgen.

Jag kommer alltså inte hålla det emot någon
ifall denne vill hålla avståndet efter att ha skådat detta.
Men jag lovar att jag inte har nuddat vattnet!

Nu ska jag fortsätta rensa avloppet.
Till verktyg har jag en pincett...

Jag får uppfinna något mer effektivt senare...
S
ugrör, plastbestick eller något sånt...

Independent woman.
Mmm det var så ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar