19 februari 2010

Uppföljning: Tillbaka till kloakerna.

Jag stod inte ut helt enkelt.
  • Stanken
  • Smutsen
  • Ständig översvämning
Uuuuuuuuuuuuuusch !


Så innan jag gick och la mig,
gav jag mig in för att leta reda på problemet,
med hjälp av två plastgafflar och en skopa mod.


"Den som söker, han finner..."


Sant. Så sant...
Learn the hard way...


Och vad fann han ?
Holy Moses...

"DET" !

"Det" verkar leva ett eget liv,
i min lägenhet. Gratis dessutom.
Imorgon är det jag som ringer kvartersvärden
så att "det" kan bli vräkt.



Det är inget kul att vara independet woman
när kvällsmaten vänder i magen och vill komma upp helt enkelt.
I did my best,
med mina plastgafflar och min pincett.
Mer än så kan jag inte kräva...


Dem vackra bilderna på mig
i mitt esse bjuder jag på.

Enjoy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar