20 februari 2010

I did it again !

Du kan kalla mig olyckan !

Haha I DID IT AGAIN !

Jag har skurit mig igen - i handen den här gången.
Inte lika illa som sist - inget klister på akuten behövs.

Stod och diskade, och tydligen hade ett glas spruckit.
Sen var det stockholms blodbad all over again...

Vet inte om jag är klumpig - eller om jag bara har otur.
Men nu är det ingen fara iaf !

Ska jag slänga i mig lite mat nu. Sen ska jag möta Erica vid stationen, därifrån ska vi rulla in till söder - hem till Karin och Pontus. Blir en kväll med Melodifestivalen (trots att jag demonstrativt vägrat titta på det de senaste åren efter att det blev 100 deltävlingar och delfinaler - crap!) och kanske ett glas vin - antagligen inte för min del då, men u get the point ?

Hoppas på många skratt ikväll.

Vi hörs later, eller imorgon.


//Victoria

1 kommentar:

  1. http://youtube.com/watch?v=czVaWIrLwTk&feature=related

    SvaraRadera