20 februari 2010

Det var på tiden...

Haha....

Centrum var lyckat ;)
Kommer inte våga skriva mycket mer än så.



Rättelse:
Det är inget stånd. Och inte heller tele2.

Smådetaljer... ;)


Iaf... Tydligen var det dags att vi presenterade
oss för varandra. Kan jag hålla med om.
Just IDAG ?
Bara för att jag skrev så där i det förra inlägget.
Smidigt Vickan.
Men inte trodde jag in a million years att det fanns
en risk att någon där kanske skulle hitta hit.

Det var ju visserligen innan jag lämnade ut mitt namn...



Så nu hoppas vi att ingen som råkar jobba i den lilla
telefonbutiken (kan vi kalla det?) hamnar här inne.

Awkward, at least. haha
 

Njaaaa. Mindre lyckat  ;/
Får väl hoppas att de har humor i så fall !

 
Pinsamt. Pinsamt.

Men trevliga var de i alla fall, alla tre, inte helt
oväntat så klart. Till och med "vikarien" ;) haha
Hann faktiskt få reda på att han också jobbar
på en förskola - rare. Så nu tar jag ner garden
mot den nye när "allt" är på sin plats igen. ;)


Aja...
Kul att säga mer än "Hej" för en gångs skull,
som vi kört på sen i höstas....


Aa det var på tiden. ;)

 
 
//Victoria

1 kommentar:

  1. Jag fattar ingenting..men jag blir himla nyfiken..förklara=)? hehe

    SvaraRadera