14 januari 2010

Nytt tv-program ?

För ett tag sen fick jag förfrågan om jag var intresserad att vara med i ett nytt dejting program -
Dating in the dark.

Lät ju faktiskt som ett jätte kul koncept - men så börjar man tänka på vad folk ska säga (vet ju vad jag själv skulle säga om det var någon annan som var med i varenda dejtingprogram som fanns,och på tv dessutom...)
Och så sa jag "pass" till det... Lite synd nu kan jag tycka i efterhand.

Men nu i veckan kom nästa pryl :


"Hej!
Jag söker deltagare till ett nytt tv-program på SVT och hittade dig.
Programmet kommer att spelas in under våren och sändas nästa höst. Det ska handla om tjejer och killar i åldern 18-26 år som servas/curlas av sina föräldrar. Detta oavsett om man bor kvar hemma eller har flyttat hemifrån.

Hur man servas kan se väldigt olika ut. Det kan handla om att man aldrig behöver göra något och hjälpa till hemma. Föräldrarna lagar t ex maten, tvättar, städar, skjutsar och ställer upp på alla tänkbara sätt.

Eller så kan det handla om att man får en ekonomisk hjälp. Man kanske slipper betala hemma, får det man vill ha i saker, resor och kläder mm.



Stämmer denna beskrivning in på dig? Eller vet du någon som skulle passa?
Hör då genast av dig till mig!

Mvh
............................................ "
Casting och inslagsproducent
TITAN TELEVISION


-

Njae, det här var inte min grej.

Men om DU känner dig träffad,
så kan du ju höra av dig till mig, så skickar jag dig vidare : )


//Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar