14 januari 2010

a lovely day

Den här känslan ska jag komma ihåg nästa gång någon försöker övertala mig att gå ut på en vardag.

Det kommer bli en lååååååååång dag.

Stängning.
Kvällsmöte.


Man lär ju ha tinitus efter igår, vilket ljud. Nååågra decibell för högt kanske ?

Har sovit nästan 2 timmar efter att jag kommit hem med nattbussen när jag väcks av Hediyeh som ringer lite innan kl 6 och är utelåst, springer ner och öppnar - och slocknar igen - båda två.

Har lämnat hundgodis på diskbänken, hoppas hon inte tror att det är jag som fixat frukost åt henne...

Jaha då kör vi. Ses ikväll vid 20.  :|


//Victoria

2 kommentarer:

  1. hahahahahhaha JAG TRODDE FAN DET! ja ba whatafuck? det här är väl hundmat

    SvaraRadera
  2. Hediyeh, trösta dig med att dagens hundmat är av toppkvalité, så mumsa på
    voffvoff

    SvaraRadera