13 januari 2010

Nype ikväll

Nybadad och fräsch inför kvällen.

Somnade i badet - bra start på kvällen!
Har ju bestämt mig för att göra saker fastän att jag är trött, och egentligen inte orkar. Det är ju lite det som jag behöver göra, "att utmana" min sjukdom. Om jag inte gör det så fortsätter jag att gå miste om saker, och det vore ju tragical ! Leva bör man annars dör man.

Och lever gör man inte för att man andas : )

Så nu är det bara att låtsas vara pigg och på G  - så blir man det till slut! (Hoppas jag ?)
Haha Jag överlever nog ;)


Väntar på Hediyeh som åker direkt hit efter jobbet. Kanske dags att bestämma vad man ska ha på sig ? Har en sån där dag/period där jag inte känner mig speciellt HOT. Helt okej, men inte HOT. Ja... Nästa månad är det jag som fixar håret faktiskt. Vill ha tillbaka det ljusa... Faktiskt.

Blir ju så grymt trist med mina ögon som för tillfället nästan är svarta och håret som är tråkigt brunt just nu. Min hy som just nu är ganska ljus med gör inte det hela bättre.

Men jag duger ändå. Javisst...

Det här är bara lite finare...






//Victoria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar